[TESTER]: Liptonul dă tonul!

           Duminică seara, după ce am cumpărat de-ale gurii de la un magazin de proximitate, am zărit în raft plicuri de ceai la bucată. "Ia uite ce frumos! Ia uite ce bine!" cum ar spune cineva.  Și cum consumerista de mine nu mai avea nici stare, nici ceai, mi-am zis să iau câteva mostre așa, de probă. Recunosc că am fost nițel sceptică, pentru că, în general, evit produsele cărora li se face publicitate. Și cu Lipton-ul nu am avut cine știe ce legătură. Își mai cumpăra o rudă de-a mea, dar nu mă dădeam în vânt. Și mi-am zis, hai să fac o mini-provocare: 3 ceaiuri în 3 zile. Cu greu m-am abținut să nu le dau gata mai repede. Dar i-am tăiat avântul pisicii curioase. Să vedem ce-a ieșit.



1. Lipton - Yellow Label, No.1 Quality



          Dacă nu mă înșel, e rețeta originală. E un ceai negru tare, care te trezește din morți, mai pe românește. Dacă aș fi fost la o degustare pe nevăzute, nici prin cap nu mi-ar fi trecut că e vorba despre ol' Lipton. Lipton Yellow Label înlocuiește cu succes o cafea bună, iar pentru mine a mers perfect, având în vedere că eram năucă de dimineață. Am apreciat fix simplitatea gustului, negrul intens ca de cerneală de sepie și efectul revigorant. 

Notă personală: 8/10

Voi mai consuma? 
Cum are spune Janis Joplin: Maybe, maybe...


2. Lipton Black Tea Citron

Foto credit: @immortal wordsmith
         Al doilea este și preferatul meu. L-am băut luni, ca să încep săptămâna în forță. Pe lângă gustul de ceai negru, se simte foarte pregnant aroma de lămâie.  E la fel de tare ca și precedentul, dar cu un twist.  Și despre variațiunea asta pot spune că își merită sloganul Lipton - A Moment to refresh.  Probabil lămâia împreună cu Camellia Sinensis e o combinație infailibilă.


Notă personală: 9/10



Voi mai consuma?

Exact ca Lisa din Storage Wars zic și eu: Bring it!


3. Lipton Black Tea Forest Fruit



              O mică precizare: deși iubesc fructele de pădure consumate ca atare, nu am înțeles niciodată alimentele sau băuturile care au aromă de fructe de pădure. Cu excepția iaurtului și a înghețatei, nu le înțeleg pe restul. 
               Așa că, iubitorilor de ceai de fructe de pădure, să mă iertați, dar nu vă pot împărtăși pasiunea. Cât despre Lipton-ul ăsta, am simțit efectiv că cineva mi-a făcut o glumă proastă și mi-a turnat șamponul teribil de dulce în ceai. Nici până acum nu știu ce am băut. Tind să cred că până și Ecolandul ăla vai de capul lui e mai bun la gust. Să fi fost uleiul volatil în exces, să fi fost niște arome sintetice mult prea intense pentru papilele mele gustative sau pur și simplu reticența mea? Habar n-am. Ideea e că nu mi-a plăcut și nici nu-l recomand.

              Notă personală: 6/10 (cu indulgență)

              Voi mai consuma?
              Un foarte răspicat NU!

            Ca și concluzie, pot spune că a fost o experiență drăguță, la îndemână și atât. 
       
       Ce mi-a plăcut: evident, ceaiul negru cu lămâie, dar și logo-ul Certified Rainforest Alliance, pentru că țin foarte mult la produsele eco-friendly. Deci, bravo Lipton pentru treaba asta!
           Ce nu mi-a plăcut: cum spuneam mai sus, mă lasă rece faptul că un produs știe cum să se vândă, dacă nu e ceea ce promite de la bun început. Deci n-am cum să apreciez faptul că pe eticheta plicului de ceai se cerșește un like pe pagina oficială de Facebook. Consider că dreptul ăsta și-l dă clientul, dacă chiar e super impresionat de ceea ce consumă. Nu e nevoie să sară în ochi.

          Până dată viitoare, savurare plăcută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

3+1 ceaiuri pe care le consum în perioada asta

[TESTER]: Ceai verde cu ghimbir și lămâie (aromat)