3+1 ceaiuri pe care le consum în perioada asta

                   



            Consumul de ceai oricum făcea parte din stilul meu de viață, dinainte de toată nebunia asta cu pandemia. Doar că acum, trebuie să recunosc, îl consum mai des. Așadar, am întocmit o listă cu ceaiurile pe care le consum în perioada asta. Nimic sofisticat. Sunt ceaiuri care se pot găsi la un Plafar, în Lidl și în piață. Să-ncepem.

1. Ceai Earl Grey by Hatherwood



        Primul ceai de pe listă, este unul cu care aleg să-mi încep diminețile: Earl Grey, de la brand-ul Hatherwood. L-am cumpărat când a fost săptămâna britanică la Lidl. Țin minte că îmi tot mutam privirea de la Earl Grey la English Breakfast și asta datorită complementarității irezistibile portocaliu-albastră, a sortimentelor pe care le cunoșteam atât de bine și a design-ului de produs, care captează foarte bine pulsul Regatului Unit. În cele din urmă, iubitoarea noastră de portocaliu a ales Earl Grey-ul. Și nu am regretat nimic.
         E un ceai cu note intense de bergamotă, dens și energizant. Deși este descris ca fiind delicat, eu l-am perceput altfel. Contează, ce-i drept, și timpul de infuzare. De obicei, îl beau dimineața, pentru că îmi servește drept combustibil și simt că pot să mut munții din loc sau în cazul de față, mobila. Pachetul conține 50 de plicuri. Da, știu. Și eu am făcut ochii mari. Îmi ziceam: "Andra, când naiba bei tu 50 de ceaiuri?" Și-apoi viața mi-a răspuns: "ce zici de niște izolare auto-impusă? eh? eh?" Mulțumesc, viață. Nimic nou sub bec.


2.  Ceai Bio Organic Herbal by Lord Nelson

          Ca să ne înțelegem, în general, nu sunt adepta ceaiurilor din Lidl. Asta pentru că am avut destul de multe dezamăgiri, care constau în ceaiuri insipide sau cu un gust greu de indentificat. Însă, Bio Herbal infusion s-a dovedit a fi revigorant și foarte aromat.  Combinația de rooibos, mentă, lămâiță, fenicul și mușețel, chiar funcționează. E un adevărat răsfăț pentru simțuri și papilele gustative. Iar prețul este unul rezonabil. Cu privire la partea bio, nu pot să mă pronunț. Încă sufăr de o doză de scepticism, atunci când citesc pe ambalajul unui produs aceste trei litere. Am făcut totuși o probă, ca să mă conving. Am rupt un plic, ca să văd plantele mărunțite. A fost în regulă. Deci, îl recomand cu drag. 

3. Ceai de lavandă de la Stefmar

    
             Ceaiul de lavandă nu mai are nevoie de niciun fel de introducere. Știm cu toții cât de benefic este pentru organism. Și cred că la câtă anxietate plutește în aer în perioada asta, ar trebui consumat frecvent. Liv și cu mine am rămas fideli brand-ului Stefmar, care este 100% românesc. Tocmai ce am intrat pe site-ul oficial și am descoperit niște bunătăți naturiste. Vă invit să-l răsfoiți. Raportul calitate-preț este foarte bun. Iar dacă nu găsiți de la brand-ul de față, nema problemski. Cei de la Dacia Plant au un ceai de lavandă al naibii de bun. Am remarcat un violet al inflorescențelor mult mai viu decât cel de la Stefmar. Și aroma mai intensă, recunosc. Însă cel mai des, l-am consumat pe cel de mai sus.  Așa că, pentru un efect de relaxare, calm interior și un somn liniștit, consumați cu încredere.

       
 4.  Ceaiul de urzică culeasă de pe câmp



          Ultimul, dar nu și cel din urmă, este ceaiul de urzică. Am primit în dar o pungă plină până la refuz cu urzică, dar am cumpărat și de la bătrânele din piață, cu ceva timp în urmă. Dacă vreți un ceai ca aventurinul verde, bogat în fer și energizant, ei bine, ceaiul de urzică este cel pe care îl căutați. Nu este un ceai care întră în categoria "de savurat", ci un ceai medicinal care face bine și atât. Este recomandabil să-l bem dimineața sau spre prânz, dar în niciun caz seara, pentru că ne oferă un aport mult prea mare de energie. Energie, de care nu avem nevoie, decât dacă facem maraton de citit sau filme.

         Savurare plăcută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

[TESTER]: Ceai verde cu ghimbir și lămâie (aromat)

[TESTER]: Liptonul dă tonul!