Ceaiul lui Noiembrie

Foto: https://www.sonnentor.ro/
             De curând, am revenit la o veche pasiune de-a mea: ceaiurile. Mai mult, într-un timp chiar visam să devin degustătoare de ceai. Evident, nu am ajuns, dar am rămas cu o serie de lecții, pe care le-am asimilat/aplicat cum m-am priceput mai bine. Dar despre dragostea pentru această licoare tămăduitoare, voi vorbi în altă postare.
             Astăzi, vreau să vă prezint ceaiul lunii noiembrie. Și pentru că vremea și-a intrat în drepturi, transformându-ne în pisici leneșe care cască a plictis, mi-am zis că avem nevoie de un plus de energie. Așa că am ales un ceai negru de la Sonnentor, unul dintre brand-urile mele preferate.

Descriere:


  • chihlimbariu, nuanțe de malț, echilibrat
Oolong Hunan, un ceai semi-fermentat, provine din aceeași plantă, Planta de Ceai, care se folosește pentru a produce atât ceaiul negru cât și ceaiul verde, lat. Camellia Sinensis. Cunoscut în general sub numele de ”Ceai Roșu”, se bea deseori în loc de cafea datorită notei de malț și a gustului echilibrat. Oolong se potrivește bine cu mâncăruri care conțin legume dulci și este un însoțitor excelent pentru cereale.

Părerea mea

           Am ales varianta vrac pentru ceaiul acesta, deși pliculețele sunt cât se poate de eco-friendly. Sunt la a doua întâlnire cu acest oolong. Cu patru ani în urmă, am intrat pe ușa plafarului și am cumpărat același sortiment, tot la vrac. Deși eram în căutare de un ceai negru mai intens, mi-a ieșit un masala chai, care a adus laolaltă prieteni și conversații degajate. Deci, îl puteți consuma ca atare, dar și cu lapte și mirodenii. Într-adevăr, este un bun înlocuitor al cafelei, conferind energie și vitalitate cu fiecare sorbitură. Doar că, în ceea ce mă privește, am nevoie de o cană cu ceai dimineața și una spre prânz ca să fiu funcțională. Restul e poezie. Poezie de sfârșit de noiembrie, cu frunze de Camellia Sinensis maronii, răsucite armonios. 
           Recomand să nu se depășeașcă timpul de infuzare (been there, done that), altminteri ceaiul capătă o anumită iuțeală.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

3+1 ceaiuri pe care le consum în perioada asta

[TESTER]: Ceai verde cu ghimbir și lămâie (aromat)

[TESTER]: Liptonul dă tonul!