Salutări

             
                Andra aici.
          M-am întors în online după luni de absență, cu poftă de scris și multe idei de proiecte personale.
        Pe scurt, La Ceaiotecă e despre ceea ce mă pasionează, despre ceea ce mă activează sau dimpotrivă, îmi dă shut down. Deși voi încerca să fiu organizată, prevăd un talmeș-balmeș, format din păreri personale legate de muzică, filme, cărți, brand-uri de ceai, poeme ș.a.
              Nu promit nimic cu privire la frecvența postărilor, întrucât vreau să ofer un conținut bun, nu doar o ploaie de postări zilnice, lipsite de miez. 
               Îmi asum aberațiile pe care le voi scrie pe blog. Sunt ale mele, cum nu?
               Hai, ne mai citim.

               
               
Celle-ci-n'est-pas-Twiggy
             
     
       

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

3+1 ceaiuri pe care le consum în perioada asta

[TESTER]: Ceai verde cu ghimbir și lămâie (aromat)

[TESTER]: Liptonul dă tonul!