[TESTER]: WILD ROSE - Băutură instantă din măceșe

       Unul dintre job-urile mele de vis e acela de tester. În general, îmi place să experimentez, să testez diverse produse naturiste și să aleg ceea ce mi se potrivește. Așa că, am început anul cu ceva nou, și anume, pudra de măceșe. Am intrat de nenumărate ori în plafar și mereu am avut gânduri oscilante legate de acest produs. M-am decis, totuși, să-i dau o șansă, și să scriu câteva păreri la cald despre, în speranța că vor servi și altora.

Foto: @ WildRoseInstant


Obiectiv 

Denumire: Wild Rose - Băutură instantă din măceșe cu îndulcitor din ștevie 
Ingrediente: extract de măceș - 98,8%, îndulcitor: glicozide derivate din steviol
Înstrucțiuni: puneți 3 lingurițe (7gr) într-o ceașcă, turnași apă fierbinte (dar nu clocotită) (200 ml) și amestecați până ce se dizolvă.

Subiectiv

      Care-i treaba cu pudra de măceșe? Ei bine, până la pulbere, să vorbim despre întreg - fructul. Propritățile curative ale măceșelor nu mai sunt demult un secret pentru nimeni. Pe lângă faptul că sunt bogate în vitamina C, consumate sub formă de ceai, protejează organismul împotriva infecțiilor virale, reglează tranzitul intestinal lent, îmbunătățesc sănătatea articulațiilor, previn anemia și multe altele pe care le puteți citi pe pagina WildRose Instant.

Experientia docet

     Am încercat pudra de măceșe din pură curiozitate și m-am ales cu un produs foarte prietenos cu cel care-l consumă. Ceaiul obținut a avut efecte imediate asupra mea, în sensul că m-am simțit învigorată și energică. Și ce poți să-ți dorești mai mult în sezonul rece, când virozele sunt la fiecare pas? Dar să încep cu începutul. Pentru că un produs naturist trebuie comentat din punctul de vedere al simțurilor. Ale mele spun cam așa:

  • Vizual: Am remarcat imediat asemănarea pudrei de măceșe cu o altă surată instant - cafeluța de cicoare. Doar că Wild Rose e mai bogată în spumă. Și când spun bogată, am în minte acel cappuccino cremos savurat la o terasă, cu gene de lumină pe obraz. Îmi vine în minte și Spuma Zilelor a lui Boris Vian, cu totul jazz-ul ei cu tot. 
  • Olfactiv: Când am adulmecat pudra, mireasma m-a purtat pe câmpuri cu arbuști, care plesneau de atâtea fructe roșii, ce se cereau culese într-un coșuleț din nuiele. Altă imagine a fost cu florile de măceș și parfumul lor delicat, mângâiate de adierea vântului.
  • Gustativ: Pudra de măceșe atinge echilibrul perfect între dulce și acrișor. Iar faptul că este folosit un îndulcitor din ștevie e un plus, deoarece face ca produsul să poată fi consumat și de către cei care suferă de diabet. Un produs prietenos, după cum spuneam. A, și mi s-a mai părut interesant că am simțit parcă, gustul acelor perișori, atât de supărători atunci când consumi măceșele ca atare, dar cu mult mai suportabile în formă de pudră.

Concluzii:

       Ce mi-a plăcut: Faptul că nu e ceai-ceai, ci mai curând o alternativă sănătoasă la ness-ul nefast. Deci, e și ușor de preparat. Dacă ești busy-sapiens, tot ce ai de făcut este să pui câteva lingurițe de pudră în ceașcă, să torni apă caldă și să amesteci. Voilà, mon ami.
      Un alt avantaj e recipientul din sticlă, care poate fi refolosit. Pentru că #redu, refolosește, reciclează.
    Ce nu mi-a plăcut: Că nu se menționează câte căni poți consuma pe zi. În ceea ce mă privește, am procedat ca la celelalte ceaiuri și am băut 3 căni/zi. Nu e o tragedie, dar fi fost util să găsesc indicații pe eticheta ambalajului.
    Voi mai consuma? Recunosc, nu e o băutură care m-a dat pe spate, dar o voi mai consuma în viitor pentru proprietățile sale. 
     Notă personală: 8/10
     
Bonus muzical:

    Pudra de măceșe WildRoseInstant m-a dus cu gândul la o melodie arhicunoscută, romantico-dubioasă: Where the wild roses grow. Așa că, până data viitoare, vă las cu ceaiul de măceșe și ceva Nick Cave pe fundal. Savurare plăcută!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

3+1 ceaiuri pe care le consum în perioada asta

[TESTER]: Ceai verde cu ghimbir și lămâie (aromat)

[TESTER]: Liptonul dă tonul!